Samenvatting

  • Het kan zijn dat je nog een zoekopdracht hebt openstaan.
  • Het kan zijn dat je een selectie geselecteerd hebt.
  • Het kan zijn dat er daadwerkelijk records verwijderd zijn.

Wat is er aan de hand? 

Er kunnen verschillende redenen zijn dat je niet alle records in het Collectiebeheer kunt vinden. Het is altijd belangrijk om eerst te kijken of de records daadwerkelijk verwijderd zijn, of vanwege een andere reden niet zichtbaar zijn. Het aantal records in een bepaalde entiteit kun je altijd controleren door naar het getal achter de entiteitnaam te kijken aan de linkerzijde van de pagina. Ook als er een zoekopdracht open staat of als je een selectie hebt geselecteerd vind je daar altijd het totale aantal records in de entiteit. 


Er staat nog een zoekopdracht open. 

Wanneer je minder records in je overzicht ziet dan het totale aantal records in de entiteit is het mogelijk dat er nog een zoekopdracht open staat. Dit kun je oplossen door het zoekvenster leeg te maken en opnieuw op zoek te klikken. 

Als dit niet helpt kun je proberen de knop Filter opties te openen en dan op Reset te klikken. Wanneer je nog een zoekopdracht open had staan, zie je nu het totaal aantal records weer terug. 


Je bekijkt een selectie van de records. 

Wanneer je een selectie bekijkt zie je enkel de records die aan deze selectie zijn toegevoegd. Wanneer je niet alle records uit een entiteit ziet, controleer dan of je de volledige entiteit of een selectie hebt geselecteerd. Het onderdeel dat je geselecteerd hebt, is vetgedrukt, terwijl de andere onderdelen dat niet zijn. Klik op de naam van de entiteit om alle records in de entiteit te bekijken. 


Er zijn records verwijderd. 

Wanneer records daadwerkelijk verwijderd zijn, zijn ze ook niet meer te zien in het totaal aantal records in de entiteit. Wanneer dit per ongeluk is gebeurd kun je contact opnemen met de helpdesk om een backup die tot 30 dagen terug gaat te laten herstellen.